Cykla,busa..

*skog* 

 Hejsan hoppsan !  
Jag har då spenderat typ hela denna ledighet åt att vara med min allra bästa vän ELin, hmm å ja idag cyklade man då in i skogen dåja ( dock inte skogen på bilden ) men aja iaf, typ krabbarundan lr ngt, + att man var då också i ''hana'' ( hanaskog ), och ehhm iallfall så fick man då skjuss på cykeln av Erika haha och vad gör inte efterblivna jga då ?, jo jag kittlar henne så vi trillar rakt ner i marken he he ;) ... [ nt för att detta har ngt med skogen att göra men iaf, det va bara så himla fult + att jag nt visste att hon va SÅÅÅ kittlig ] 

 igår spenderade Moi & ELin dagen/kvällen med dessa härliiga pinglorna, hittade på trams^^
*söta* 
 Bellah & Matilda 
 
Tack för en härliig kväll tjejer och tack Elin för alla dagarna ;D 
 
ByeBye ! // Saschii♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0