jag suger ''/

*jagsuuuger* 

 Hey ya all !  
 
Ursäkta bilden ( en ''gammal'' bilduppgift till skolan typ )  men iaf jag SUGER verkligen på matte :( , gjorde ett prov idag direkt på morgonen och vi fick reda på resultatet senare på dagen och jo klart att jag fick IG med va ''/, asså shiiet, jag fick ju Ig på mitt förra matteprov med och jag fixade nt omprovet ''/, vaddå kass ?., asså helt sjuuukt va dålig jag är ! borde verkligen gå i särgruppen....+ att det snart är sommarlov också !!!!!!! ahhh jag blir så besviken på mig själv för att jag inte fattar någonting .. vill bara va duktig ''/., men jag var iaf nt långt ifrån ett  G , gränsen va 10p å jag hade lix 8p ...livet kan ju suga ibland alltså....dåliga sassa !! 
 
Goodbye people' // Saschii♥

Kommentarer
Postat av: Sascha jag är ledsen

Sascha du skall bara veta vad din stora syster har gjort mot mig. Jag är så ledsen Sascha. Jag saknar ord Sascha vad din syster ställde till med. Jag är ledsen varje dag för att hon var otrogen.



http://www.freshmagazine.se/blogginlagg/1049



Det är inte sant Sharon! Fy fan vad ledsen jag är.



Inte sant, inte sant. Fy fan alltså vad du har gjort.



jag kommer gråta så mycket när vi ses.



Jag gråter, jag gråter, jag gråter, jag gråter, jag gråter



Varför lämnade du mig på alla hjärtans dag. Jag gråter Sharon, jag gråter

2009-08-25 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0